söndag 31 december 2017

Sista dagen på 2017!



Igår snöade det. Jodå, visst gjorde det det.
Jag såg på Facebook att de skrivit ut frågan om man var beredd på att det skulle komma snö.
Jag kände mig beredd, men jag trodde ju det skulle snöa något mer än vad det gjorde. Det var nästan löjeväckande så lite det kom.
Men det är väl Skånsk vinter i ett nötskal skulle jag vilja påstå. Det kanske kommer mer, vem vet.

Idag är det absolut sista dagen på 2017 och jag vill passa på att önska mina följare och alla som läser detta ett Gott slut och ett riktigt Gott Nytt År. Må 2018 bli ett bra år för alla.

Lånad bild

Min kära make och jag ska fira en lugn och skön nyår hemma, bara vi två. Och det ska blir riktigt härligt faktiskt.

Men även om det är nyårsafton är det än så länge bara förmiddag och dagen har precis börjat.
Jag har varit ute på min dagliga promenad och det var friskt och härligt. Ingen snö idag men det gör inte så mycket. Nu sitter jag och avnjuter en kopp kaffe helt själv. Vakna sakta och låt dagen blomma upp i lugn och ro.

Än en gång passar jag på att önska ett gott slut och ett gott nytt. Hoppas du får en härlig sista dag på 2017.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar