fredag 10 november 2017

Jag är en sådan person!



Det är mörkt ute.
Jag vaknar upp till en morgon full av smärta i hela kroppen. Ligger kvar i sängen och konstaterar att jag behöver gå upp och ta mina tabletter. Jag är en sådan person att går jag upp (även om det bara är för att ta mina tabletter) så går jag oftast inte och lägger mig igen. Så jag går upp, tar på mig och går ut och tar mina tabletter. Ellinore har redan satt på kaffet så det är klart. Dags att ta sig en kopp. Godmorgon världen!



Jag ska iväg och träna ett lätt pass lite senare har jag tänkt. Det kommer nog enbart bli crosstrainer idag känns det som. Något kan jag i alla fall göra.
Efter träningen ska jag handla lite till maten ikväll. Det blir tacos har vi tänkt. Fredag..that's taco day!

Jag börjar dagen som jag brukar, sakta och därefter ska jag ringa några samtal.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar