tisdag 17 oktober 2017

En bra dag!



En lugn och skön promenad senare sitter jag och åtnjuter mitt goda kaffe. Det är en härlig morgon och det kommer bli en bra dag. Trötthet och smärta till trots.

Idag sk jag ta stygnen på båda ställena och det ska bli enormt skönt. allra helst på ryggen för det har stört mig enormt mycket. Jag gissar att jag kommer få ett lite mindre bandage på handen och det ska bli lite skönt det med faktiskt.

Idag är en stor dag för Hailey. Idag börjar hon skolas in på förskolan. Liten blir större.
Det gäller för alla barnbarnen. De blir "stora" på tok för fort. Men så är ju livet så det är bara att gilla läget.

De som vet säger att det ska bli fint väder idag och det hoppas jag på. För då ska jag ut och promenera i eftermiddag tänkte jag.
Och förhoppningsvis kan jag snart börja träna lite på gymmet också. Crosstrainer och lite situps har jag tänkt börja med.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar