måndag 16 oktober 2017

Som jag alltid brukar!



Måndag...ny vecka full med möjligheter. Vi får se vad som är tänkt för mig. Spännande!

Jag börjar som jag alltid brukar, med en morgonrunda. Inte så fint väder idag men ändå helt ok. Solen är inte framme men det är skön och lugnt. Och nu sitter jag och avnjuter mitt kaffe.
Resten av dagen har jag inget annat planerat än att jag ska ringa några samtal.

Igår åt vi en god middag. Det blev fetaost biffar med morötter/potatis/oliver i ugnen, tomat, fetaost och lök sallad och till det en kall sås på grekisk yoghurt. Supergott.




Idag har jag inte en aning om vad vi ska äta. Vi har varit enormt slarviga med att göra matlista senaste tiden. Det får nog bli lite ändring på det. Det är såå jäkla tråkigt att försöka komma på varje dag vad man ska äta, istället för att redan ha det klart.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar