onsdag 20 september 2017

Så göttigt!



Onsdag..lillördag..mitt i veckan. Vad händer då?
Inte så mycket om jag ska vara ärlig. Jag måste ta det lugnt just nu pga min smärta. Det blir inte mycket planerat utöver det jag "måste" göra. Jag har några samtal jag måste ringa idag annars blir det vila för min del. Jag är så trött för tillfället och smärtan är hög men det ska nog reda sig så småningom.

Som sagt, idag händer det inte alltför mycket för min del. Jag jobbar kväll så jag har hela dagen att bara ta det lugnt.

Min promenad är avklarad och jag sitter med mitt kaffe i muggen och njuter av morgonen. Det har regnat under natten och regnet hänger i luften, men det är skönt ute ändå. Jag älskar att komma ut på mina promenader. Det gör så göttigt för både kropp och själ.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar