torsdag 21 september 2017

Huvudbry!



Jag har lite huvudbry för tillfället. Jag ska bli opererad den 3/10 för karpataltunnelsyndrom i båda mina handleder. Det är inget jag ser fram emot, men det kommer göra så jag blir av med ett stort besvär jag har och ett besvär mindre är guld värt, så det är något jag måste göra.
Och för tillfället har jag väldigt hög smärta även om jag tränar. Jag får liksom inte ner min smärta. Det kommer säkert men nu har jag ju operationen framför mig och då kommer jag inte kunna träna som jag behöver på flera veckor vilket bekymrar mig för då kommer min smärta hålla sig konstant väldigt hög. Nåja, jag får vila mycket, ta det lugnt och träna så gott jag kan. Jag får höra med läkaren som ska operera mig hur pass jag kan träna. Jag kanske inte kan träna så mycket precis i början, men sen kanske det går bra. Vi får se. Jag försöker att inte tänka på det alltför mycket, men jag måste erkänna att det dyker upp i hjärnan emellanåt. Nog om det nu.

Min promenad är avklarad och det var en skön promenad ska jag berätta. Lugnt och skönt tempo i lite grått men skönt väder. Det regnar inte och det är härligt tycker jag.

Idag jobbar jag sen eftermiddag så jag har hela förmiddagen och halva eftermiddagen på mig att inte göra något om jag inte vill.
Vi ska ha Kickoff på jobb med FoodBox som vi säljer (näringsriktig, direktfryst, riktigt god färdig mat) på gymmet. Jag vet inte direkt vad det innebär men det lär ju visa sig eller hur?!

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar