söndag 20 augusti 2017

Sicket smäck!



Vilken trevlig kväll det var igår. Två av våra äldsta vänner på besök. Det kan ju knappast bli bättre. Och vilken god middag vi åt. Långgrillat picnicbog med pommes, hemmagjord tzatziki och sallad. Mumsfillibabba.




Det känns som jag håller på att bli förkyld. Jag hade ont i halsen igår och det har jag fortfarande plus att det börjar kännas "förkylt" i näsan. Sicket smäck. Jaja det är inte mycket att göra åt det.
Promenad nu på morgonen blev det ändå. Där kan inte lite förkylning eller ont i halsen stoppa mig.

Man ser i naturen hur färgerna skiftar nu. Det börjar så smått gå över i gult och rött. Augusti är ju snart slut så det är inte så konstigt. Vackert är det i varje fall.

Ha det gott
Lene


1 kommentar:

  1. Det ser fantastiskt gott ut! Picknickbog? Menar du sån där i plåtburk? PS. Nu fungerar sko-länken, tack för att du tipsade mig!

    SvaraRadera