måndag 21 augusti 2017

Det är viktigt att lyssna!



Efter en promenad i sakta mak som tyvärr inte blev alltför lång känner jag mig helt urlakad just nu. Det tog på kroppen ska jag berätta. Med förkylning i kroppen och en jävla smärta så är det inte helt lätt. Men...det går. Jag gör så gott min kropp förmår. Det är viktigt att lyssna på den.
Och pga att jag lyssnar på kroppen blir det inte som jag planerat idag, träning. Jag tänkte att jag skulle träna men det blir inget av det faktiskt. Jag tror jag hoppar. Det får isf bli en extra promenad under dagen. Jag vill inte utsätta hjärtat för alltför mycket ansträngning. Det har nog med att pumpa och kämpa mot förkylningen. Jag hoppas dock att det blir något denna veckan för jag behöver verkligen min träning just nu. Nåja..det blir som det blir. Jag får köra på när jag är bättre från förkylningen.

Men som sagt, det blev en promenad i sakta mak och nu sitter jag och njuter av mitt kaffe. Alla andra sover fortfarande så det är bara jag uppe. Än så länge.

Jag har ett måste idag, eller två. Jag måste ringa några samtal och jag måste köra iväg och handla. Annars får jag ingen mjölk till mitt kaffe och det vill jag ha.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar