lördag 15 juli 2017

Det passar ju bra!



Vilket underbart väder jag vaknar upp till. Solen skiner, det är stilla och lugnt, varmt. I love it!

Morgonpromenaden blev en skön, men varm upplevelse och jag var tvungen att byta om när jag kom hem igen. Men det gör absolut ingenting. Det är varmt i alla fall och det är huvudsaken.

Kroppen värker efter gårdagen men jag hade en trevlig dag så jag tar det. Jag var tvungen att jobba också, så jag körde direkt till jobb efter vi kommit hem från vårt lilla äventyr i Helsingborg.
Jag gissar att det blev lite mycket för min "lilla" kropp. Så därför blir det en dag med vila och det passar ju bra med tanke på vädret.

Ikväll ska vi på konfirmationsmiddag. Eva och Rickards yngsta son Axel scoutkonfirmerar sig idag och ikväll har de middag med inbjudna. Det ska bli trevligt.  Men först ska jag sola. Det är min plan idag.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar