söndag 16 juli 2017

DIY!



Det är inte lika fint väder idag men det gör ingenting. Vi har inget bestämt denna söndag.

Det blev tyvärr inget med konfirmationsmiddagen för vår del igår. Jag hade så hög smärta, så jag fick ligga antingen in solen för värmens skull, eller på soffan i stort sett hela dagen. Och Jörgen hade migrän som inte ville ge med sig. Så det blev inget. Men jag körde dit med presenten och blomman som jag själv satt ihop av rosor jag köpt plus gröna blad jag klippte från trädgården. Lite så DIY (do it yourself). Jag är väldigt nöjd med den måste jag säga.





Vi hade ju planerat att äta där men nu fick vi tänka om lite, så det fick bli en lätt men oerhört god middag på kvällen. Ingen av oss var hungriga, så det gjorde inte så mycket att det inte blev en "traditionell" middag. Det var supergott och jag blev mätt på det. Lite lyx kändes det som.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar