söndag 4 juni 2017

Jag är tacksam!





En morgon som denna är jag tacksam. Tacksam att jag har så fina barn som jag älskar mer än något annat. Tacksam för att jag har så fantastiska barnbarn som är mitt allt. Tacksam över att mina barn hittat så fina män i sitt liv och tacksam över min man som jag älskar härifrån till evigheten. Som du förstår är jag tacksam. I love life..så är det bara.

Söndag denna dag och det innebär att jag ska till gymmet. Dels för att träna och dels för att heja på alla som är med i MÅS Maraton. Det är 5 timmar med träning i all dess form. HIIT, Core, Funktionell stryka, Kickbox och Spinning. Så jäkla häftigt. Men jag ska inte vara med på något av de passen.
Nej, nej..jag ska träna själv.
Därför har det ännu inte blivit någon promenad denna morgon. Det får i så fall bli senare idag.

När jag kommer hem sen ska Jörgen och jag ev till stan. Det beror nog lite på vad klockan är när jag kommer hem. Vi får se.

Vilken underbar söndag jag har framför mig

Ha det gott
Lene

På altanen









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar