lördag 3 juni 2017

Skratta eller gråta?!



Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag hatar att ha ont i huvudet. Att jag har hög smärta i kroppen hela tiden kan jag faktiskt leva med, men denna jävla huvudvärk tar kål på mig. Jag menar inte att jag gillar att ha smärta, men den är på något sätt lättare att ha att göra med än att ständigt ha huvudvärk. Det är så traaaaadigt. Nåja, det är väl bara att gilla läget och göra det bästa av det. Jag har inte sådan huvudvärk som jag hade för någon helg sedan och det är jag glad för.

Nog snackat om det. Kvällen igår blev väldigt trevlig. Det är alltid kul att gå ut med mina fina kollegor. Det tog bara sån sörens tid innan vi fick maten. Vi var hur svultna som helst innan den kom. Så det blev en riktigt sen middag igår. Men det gjorde inte så mycket för jag hade så trevligt.

Jag och en del av mina kollegor

Idag är det lördag och ikväll ska vi iväg på kalas för min gudson, Albin. Han fyller 11 på måndag och har kalas för släkten ikväll. Det ska bli trevligt. Så mycket trevligheter man får gå på. Visst är det härligt?!

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar