måndag 10 april 2017

Ny vecka...nya möjligheter!

Björkarna börjar bli gröna


Det är måndag morgon..ny vecka vilket innebär nya utmaningar.
En härlig dag ligger framför oss. Min morgonpromenad är avklarad och det är härligt väder ute. Lite blåsigt men solen skiner och det är trots allt skönt.

Igår fick vi gjort en del i trädgården. Ellinore målade tvättställningen, Jag rensade undan lite av prydnadsgräset och Jörgen flyttade krukor mm (Daniel var iväg på annat håll). Hailey sov en lång stund ute medan vi höll på i trädgården. Hon gillar verkligen att sova ute och det är bara bra. Det mår man inte dåligt av.

Idag är som sagt en ny vecka och det är påskveckan. Det innebär ju påsklov för alla skolbarn. Det lär nog bli lite fler av de unga kunderna på gymmet denna veckan gissar jag. Många av de yngre killarna passar på att gå till gymmet när de är lediga.

Jag har pratat med min läkare och jag ska träffa henne för att vi ska kunna gå vidare med problemen med min arm och leder. Vi får se hur det går. Det blir bra i vilket fall som.
Idag har jag i alla fall bestämt mig för att jag ska köra ett lättare pass på gymmet innan jag börjar jobba. Det ska bli så skönt.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar