söndag 9 april 2017

Det blev inte som vi först tänkt!



Jag har precis njutit av en morgonrunda i strålande sol. Det blåser lite men det gör inget, det är fantastiskt skönt ute. Kroppen vill inte alls som jag vill just nu, men det rättar nog snart till sig.
Imorgon ska jag träna så då börjar jag igen. Det blev tyvärr inte så lång runda som jag önskat. Jag kom ut i alla fall och det är bra bara det!

Det blev inte som vi först tänkt igår kväll. Magnus och Anna kom inte pga sjukdom. Men vi bjöd hit svägerskan med familj istället och det blev riktigt lyckat. Vi hade ju rätt så mycket mat att äta upp så vi hörde med dem och de tog tacksamt emot erbjudandet då de har rivit ut sitt kök och då är det nog inte det smidigaste att stå och laga mat.

Ha det gott
Lene


Ost med fikonmarmelad och korv

Kycklinggryta, ris och sallad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar