onsdag 1 mars 2017

Ny månad... Vårmånad!



Igår provad Hailey en av sina doppresenter. Hon fick lite kläder av Daniels kusins mamma och hon hade även stickat mössor. Denna är en av dem. Lilla jordgubben Hailey, så söt.

Nu går vi in i en ny månad... Första vårmånaden..mars. Hur härligt låter inte det?!
Jag gillar det skarpt. Även om vi inte kan se något av våren idag då det är ruggigt, grått och blåsigt. Men vad gör väl det? Inte så mycket enligt mig.

Det är tufft just nu med min smärta, men jag kämpar på. Jag har fått till två träningstillfällen denna veckan och det är jag glad för. Men idag ska jag inte träna. Det blir vila idag.
Men en morgonpromenad får jag alltid till och det är jag så glad för. De är så sköna dessa promenader. Oavsett vad det är för väder.

Jobbar sen eftermiddag och sedan ska jag hem och bara ta det lugnt. Innan jobb har jag inget bestämt så det blir ta det lugnt då också. Det behövs känner jag.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar