torsdag 2 mars 2017

Lite blöt runda!



Det blev en lite blöt runda nu på morgonen.
När jag kom ut i köket och skulle sätta på kaffet så snöade det. Stora, stora flingor. I sisådär 2 minuter, sedan började det regna. Och det gjorde det hela rundan. Mindre kul. Det blev inte någon jättelång runda. Men den blev av i vilket fall som och det är alltid ett plus. Och oavsett väder är det faktiskt alltid skönt att gå en runda. Man tänker att man nog inte vill ut och gå när det är så tradigt men det är skönt ändå och det vet jag ju om, så jag går ut. Hej och hå, det är bara att kämpa på.

Torsdag...vad händer denna dag? Inte så värst mycket faktiskt. Jag försöker planera in så lite som möjligt på dagen just nu för min kropp behöver vilan. Minimera stressen så mycket som möjligt.
Jag ska jobba sen eftermiddag det är det enda.

Ha det gott
Lene


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar