fredag 16 december 2016

Jisses vad det ljusnar sent!

Då var det fredag igen..
Och denna helgen är jag gräsänka. Mannen är på sista scoutlägret för denna terminen. Men det ska nog gå. Jag har planer på att vila...och träna...

Det var mörkt ute när jag gick promenaden vid 7.30. Ja det är ju så vid denna tiden på året. Inte mycket att säga om det. Nu, strax efter 8.15 så börjar det ljusna. Jisses vad sent det ljusnar. Nåja...

Fr.o.m idag jobbar jag förmiddag på fredagar. Min enda förmiddag på hela veckan. Men det gör inget för fredagar är rätt nice att komma hem strax efter lunch. Bara ta det lugnt och insupa att det är fredag och hela helgen med mannen (dock inte denna helgen).

Ingen träning på schemat idag (vad jag vet iaf). Jag har så jäkla ont i hela ryggpartiet just nu, så jag får ta de dagar jag har bestämt och inget mer. Jag vill ju inte att smärta ska öka. Det räcker så väl med detta tack.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar