lördag 17 december 2016

Enkel, men fin!



Lördag morgon och jag sov till 8.30. Det är länge för att vara mig. Då behövde jag nog det.
Iofs vaknade jag vid 5 imorse och gick på toa men det är inget ovanligt, det gör jag varje natt numera.

Jag pratade lite med Marie som hade problem med internet på gymmet och sedan gick jag ut en runda. Min älskade morgonrunda. Så skönt. Det är kallt, eller väldigt svalt om man så vill. +1 grad är ju inte kallt direkt men det känns rätt så svalt. Men det blåser ingenting. Solen är inte framme men det var en skön runda ändå. Och nu sitter jag med ljus tänt och en kopp kaffe och njuter.

Om någon timme eller så är det dags att gå och duscha och göra mig iordning för idag är det julfika hos syrran. Jag måste komma ihåg att ta med mig alla julklappar och den lilla fina julgruppen jag själv gjort. Den är jag nöjd med. Enkel, men fin tycker jag.


"julgrupp" till syrran

I eftermiddag har jag inte mycket bestämt. Jag ska ta det lugnt, göra lite middag till mig själv och bara slappa resten av kvällen. Tror jag. Man vet ju aldrig med mig

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar