fredag 25 november 2016

Så himla mysigt!


Mamma och jag har haft en riktigt mysig dag. Vi har tagit det lugnt och lullar i affärer, handlat julklappar och fikat, snackat. Precis som vi brukar. Så himla mysigt. Jag älskar dessa stunder med min mamma.
Jag har mamma och pappa och två julklappar till kvar att handla. Jag ville ju inte handla julklappar till dem när mamma är med. Då blir det inget roligt på julafton. Eller jo, det blir det men inte lika roligt. Det känns riktigt härligt att i stort sett vara klar med julklapparna redan. Nu kan jag släppa det och fortsätta pyssla här hemma.

Jag hann inte mer än hem så var Jörgen på väg hem från jobb. Han var hemma i ca 1,5 timme. Packade och bar ut i bilen. Sedan körde han på läger.
Kvar blev jag..helt själv.. men det är lugnt. Det gör inte mig något.

Det blev middag i min "ensamhet". Godgod middag. Enkel men ack så god.
Färdiggrillad kyckling med sallad och ett glas rött till det. Som jag sade, enkelt men ack så gott.

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar