lördag 26 november 2016

Det går hur bra som helst!

Sovmorgon..jag tog mig lite sovmorgon idag. Det gjorde jag rätt i.
Tanken var att jag skulle och träna men det lär jag nog inte hinna för klockan 11.30 ska jag byta däck på bilen och sedan kommer Ellinore och Hailey. Vi ska hålla varandra sällskap när karlarna är borta hihi. Så träningen får jag nog hoppa över idag och sikta på morgondagen istället. Men det går det med.

Dagen började dock som den brukar med en promenad. Idag blåser det en hel del och det skulle det också göra så det är inte mycket att säga om det. Ut och promenera går hur bra som helst ändå.



Jag har faktiskt inte mycket mer planerat under dagen. Jo, jag ska sätta upp adventstakar i fönsterna men sedan är det nog stopp på min ToDo lista. En dag i lugnets tecken faktiskt.
Jag ska njuta av en lugn och skön dag när vinden viner utanför fönstret.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar