torsdag 3 november 2016

Ojojoj!


Ojojoj...vilken morgon.. vilket väder!
Kallt, klart, krispigt, nästan vindstilla och solen skiner. Kan det bli bättre?!
Det var en riktigt härlig morgonpromenad. Sådant här väder älskade Zeth att vara ut och promenera i. Jag med.. Det kanske t.o.m blir en runda till under dagen. Vem vet.

Jag har inga direkta planer för dagen i vilket fall som. Jag ska bara ta det lugnt för min kropp strejkar lite just nu. Hög smärta i stort sett i hela kroppen. Men det rättar nog snart till sig så det lägger sig på en "normal" nivå. För mig normal iaf.

Jag ska jobba sen eftermiddag denna torsdag så Jörgen och jag kommer inte träffas förrän senare ikväll. Han ska iväg och bada med ena scoutgruppen han är ledare för. Så har det i och för sig varit hela veckan. Vi har inte träffats förrän senare på kvällen för antingen har han jobbat över och jag jobbat sent eller så har han varit hos sjukgymnasten och fått akupunktur (direkt efter jobb) så har jag jobbat eftermiddag. Men det är så det blir ibland. Inte mycket att göra åt det.

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar