fredag 4 november 2016

Det känns bra tycker jag!

Fredag...fredag...wwwwwiiiiii

Då var det fredag igen. Veckans sista arbetspass snart. Det känns bra tycker jag. Jag jobbar dessutom förmiddag istället för eftermiddag som jag egentligen gör. Jörgen jobbar halv dag och då tänkte jag att jag kunde jobba förmiddag så kan vi ha eftermiddagen tillsammans. Det blir mysigt.
Det blir bl.a en del ärenden vi ska köra.

När jag var ute på min morgonrunda så flög det en hel flock med fåglar över huvudet på mig. Ja inte direkt över huvudet utan en bit upp men det är rätt mäktigt när man ser så många fåglar på en gång tycker jag. Det regnar ute så det blev lite en liten blöt runda. Ingen frost denna morgon inte.
Nu när jag kommit in är det dags för en kopp kaffe och lite ljusmys.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar