onsdag 2 november 2016

Det blev sol istället!

Lite sent inlägg idag och det pga att jag är så himla trött idag så jag låg lite längre.
Smärtan är rätt så hög i kroppen idag och det tar på mig så det är väl därför jag är så trött.
En annan orsak kan vara att ett evigt regnande och blåsande inatt höll mig vaken. Jag trodde nästan jag skulle vakna upp med regn och blåst men det blev sol och blåst istället. Lite trevligare tycker jag. Lite kallt också tyckte jag när jag var ute på morgonrundan för en stund sedan. Men skönt ändå.

Idag har jag inte något speciellt bokat. Jag jobbar kväll och dessförinnan ska jag iväg och handla lite till gymmet (eftersom Marie är sjuk fixar jag det) och jag hoppas även att jag får till lite träning innan jag börjar jobba. Men jag får se hur min kropp känns under dagen. Kanske, eventuellt att jag kör något lätt. Vi får se.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar