måndag 31 oktober 2016

Jag är så glad!

Måndag...ny vecka...nya möjligheter. Visst är det spännande?!

Förkylningen och hostan börjar så smått lägga sig. Jag har knappt hostat någonting inatt.
Så nu kör jag igång med träning igen så nätt. Det blir bara kortare pass och inte så hårt denna veckan. Så får jag se hur kroppen reagerar. Det ska bli så otroligt skönt att komma igång med träningen igen.

Jag har några ärenden jag måste köra under dagen, men annars har jag inget annat bokat så det blir en lugn dag. Jörgen jobbar över, så det blir till att äta middag själv. Men å andra sidan får ju han också göra det när han kommer hem. Så blir det ibland.

Jag är så glad att jag fortsatt med morgonrundan. Dels så lovade jag Zeth att vi skulle fortsätta gå tillsammans på morgonen och dels så är det så himla skönt att komma ut och gå på morgonen.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar