måndag 22 augusti 2016

Efter regn...kommer sol!

Godmorgon måndag..
Ny vecka, nya möjligheter och så spännande. Det ser jag fram emot.
Semestern är nu över och jag börjar jobba idag. Back in business. Det känns bra tycker jag.

Vi har haft en helt underbar semester. Bara gjort precis det vi känt för och tagit dagen som den kommit. Vi har haft en fantastisk resa i Norge och sedan en vecka av lugn och ro. Det är semester det!
Nu börjar "allvaret" igen och det känns helt ok efter denna ledigheten kan jag lugnt meddela.

Jag ska iväg och införskaffa en present till mitt systerbarn som ska ha kalas på lördag. Hon önskar sig Yoohoos. Jag hade inte en aning om vad det är, så jag var tvungen att googla på det. Det är en sorts gosedjur tydligen. Haha man lär sig något nytt varje dag.

Morgonpromenaden med Zeth är avklarad. Jag låg faktiskt kvar i sängen och väntade på att regnet skulle avta. Det regnade så in i norden och då ville jag inte gå ut. Och vet du vad.. det avtog.
När jag gick ut såg jag t.o.m blå himmel på sina ställen. Härligt!

Nu sitter jag och njuter av mitt kaffe, bloggar, ska läsa lite bloggar. En mysig måndagsmorgon.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar