tisdag 23 augusti 2016

Det är bara du som kan fixa det!

Ibland är man bara virrig. Man tänker man ska göra en sak, sedan slutar det med att man gör något helt annat. Nåja, nu bloggar jag i alla fall. Som jag tänkt göra från början, men det blev lite annat istället.

Tisdag..vad händer en sådan här helt tom, orörd tisdag?
Jo..det ska jag berätta för dig. Inte mycket. Jag ska iväg till gymmet innan jobb och träna och sedan ska jag jobba i eftermiddag. Det är det jag har på min agenda idag.
Jag är så ofantligt trött just nu så jag vet inte vad jag ska göra. Hög smärta och körningar gör det jäkligt jobbigt, men det får gå ändå. Jag vilar mycket och bokar inte in alltför mycket och ser till att jag får gjort min träning så går detta också bra ska du se.

Promenaden med Zeth är avklarad. Riktigt skön promenad om jag ska vara ärlig. Det är lite kvavt och konstigt ute men solen verkar försöka bryta igenom. Jag gick och undrade när jag var ute, om det månde inte ska åska, men det kommer det nog inte göra. Regna kanske.

Kaffet är halvvägs ner och jag sitter och njuter av morgonen. Trötthet till trots så ska jag faktiskt njuta ändå tycker jag. Det är jag värd. Det är alla värda enligt mig. Men man måste fixa det själv. Det är ingen annan som ordnar så du får njuta och får lite lugn och ro. Det är inte alltid så lätt att ordna, eller boka in för det är så man får göra ibland faktiskt. Boka på och njut av lugnet säger jag! Heja oss!!

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar