tisdag 5 juli 2016

Tisdag..och solen skiner!



Tisdag..och solen skiner. Det är väl nice?!

Jag är så enormt trött för tillfället och min smärta är högre. Jag vet att det är fibron som gör tröttheten och jag är så trött är bl.a pga att min smärta är högre. Det tar enormt mycket på kroppen och sinnet. Jag hoppas bara det rättar till sig alldeles snart för jag tycker denna för-nnade trötthet är så irriterande. Men.. det är bara att gilla läget och köra vidare så gott det går. Så det gör jag. Mycket vila och lite stress.

Som sagt..idag skiner solen och det gillar jag. Det är varmt och skönt ute och jag kommer sätta mig ute på altanen snart.
Promenaden med Zeth är avklarad och jag sitter just nu med en kopp kaffe framför mig och funderar på hur jag tror dagen kommer bli. Det kommer bli en bra dag har jag bestämt. En bra dag trots allt.
Så det är så det blir.

Jobba i eftermiddag är det som gäller och idag ska jag se var vi kan sätta upp lite tavlor i gymmet. Se var de passar bäst. De kommer från ett ställe som heter Kreativitum. Det är en tjej jag känner (som dessutom är svärdotter till Marie, min chef) som säljer posters, jättefina posters som man kan rama in. Marie har köpt några som vi ska sätta upp på gymmet. Gå gärna in på deras hemsida och kolla http://www.kreativitum.se/sv/  (nedan ser du några)

Ha det gott
Lene








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar