torsdag 9 juni 2016

Visst är det härligt?!

En dag som denna blir jag glad även om jag har väldigt hög smärta. Solen skiner, det är jätteskönt ute och morgonpromenaden var njutningsfull. Det är härligt!




Meningen var att jag skulle träna innan jag körde lite ärenden, men en envis huvudvärk och jäkligt hög smärta i kroppen sätter stopp för det just nu i alla fall. Jag får vänta och se om huvudvärken lägger sig lite så kanske jag kan träna ikväll.
Men som sagt, mina promenader med Zeth blir av ändå och det är jag oerhört glad för.

Som jag skrev har jag några ärenden att köra idag men inget mer planerat förutom att jag ska jobba ikväll. Egentligen skulle jag jobba eftermiddag men idag åker chefen på semester till Kreta en vecka och då blir det lite omstrukturering i schemat. Så idag jobbar jag kväll. Men det gör inget. Då får jag träffa folk som jag kanske normalt inte träffar så ofta i och med att jag inte jobbar kväll på torsdagar. Det är bara trevligt.

Ha det gott
Lene







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar