fredag 3 juni 2016

Vilken dag!

Vi har haft en fantastisk dag med hur varmt som helst och en massa god mat och mys. 
Vi möttes upp i Helsingborg eftersom vi bor på olika håll. Började med lunch. För mig blev det cesarsallad. Jättegod! 




Därefter blev det lite shopping och avslut med kaffe. Sedan en stund i bilen när El och jag körde hem. 

Jag körde J ner till scoutlokalen för idag åker han på vandringshajk med de mindre scouterna och kommer hem på söndag. När jag lämnat av honom bar det av till gymmet för jag skulle låsa idag. Jag passade på att köra ett pass också och det var svettigt värre. Crosstrainer och trappmaskinen. Sedan magövningar och rumpövningar. Avslut med min yoga. 


Nu har jag varit ute med Zeth och rumpan har landat på altanen där det är fantastiskt härligt. Ett glas rött har jag allt gjort mig förtjänt av. 


En trevlig fredag kväll önskar jag dig. 

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar