fredag 3 juni 2016

En fantastisk dag!

Fredag..fredag..wwwiiiii!
Idag är en spännande fredag. Det är idag vi ska ha vår tjejdag och det ska bli så kul.
Vi ska träffa mamma och Em i Helsingborg. Det är där vi varit på vår tjejdag de senaste åren. Det är nog en av Skånes mysigaste städer. 

Zeth har fått sin morgonrunda och jag sitter med El och njuter av mitt morgonkaffe. Snart dags att göra mig iordning. Åhh det ska bli så roligt. 
Så ska det ju bli varmt idag och det gör det inte sämre. Ska man säga något negativt så är det i så fall att det är så himlans varmt att gå in och ut ur affärerna. Men haha det gör inget!! Det är så trevligt och avslappnande så det gör inget.

Således är jag ju ledig idag! Men jag ska köra till gymmet ikväll och stänga. Marie, chefen ska på studentskiva så jag har sagt att jag kan stänga. I love my work!!

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar