söndag 26 juni 2016

Man kan inte få allt..!

Söndag..molnig, blåsig söndag.
Men vet du..det gör inte så mycket faktiskt. Jag känner mig inte helt på g idag ändå så jag är helt lugn med detta lite gråa väder idag.

Tanken var att jag skulle iväg och träna nu på morgonen, men jag valde att ligga i sängen och dra mig istället. Jag får se om jag kommer iväg lite senare.
Annars blir det en lugn och vilsam dag idag. Så kör jag på imorgon istället. Nåja, vi får se vad jag bestämmer mig för. Man kan inte få allt här i världen som man vill ha det.

Det är inte lika varmt och kvavt idag som det var igår. Då var vi hos mina föräldrar hela dagen så vi kunde inte hoppa ner i poolen när vi ville. Det var mysigt hos mamma och pappa också, men ack så varmt. Men jag måste säga att det var skönt inomhus, för de har en ac som de satte igång och då blev det svalt och skönt.
Natten har inte varit så varm. Igår när vi körde hem så regnade det rätt så rejält och det fortsatte en stund, med lite åska därpå.
Och nu när jag var ute med Zeth på morgonrundan var det inte särskilt varmt. Solen tittar inte fram..än i alla fall. Men det kanske kommer..vem vet.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar