torsdag 21 april 2016

Vilken härlig dag!

Woohooo solen skiner idag också och det blåser inte så mycket som det gjort de senaste dagarna.

Snart är det dags att ta Zeth på en go runda. Sedan ska jag bara ta det lugnt fram tills jag ska in och lämna lånebilen. Vi har haft lånebil i dagarna tre pga en ventil på ettans cylinder i motorn inte höll tätt på vår egen bil, så de har varit tvungen att fixa till det. Så har vi kunnat låna bil i tre dagar men idag ska den lämnas tillbaka.
När jag har varit och lämnat tillbaka bilen ska jag "följa med" J till hans jobb för att släppa av honom där, sedan bär det av till jobb. Vilken härlig dag!  Me like.

Igår när jag jobbade var det så lugnt. Inte mycket kunder vid 19.45 vilket det brukar vara. Det brukar vara en hel del folk i gymmet när jag jobbar kväll, men inte igår. Så jag passade på att göra ett snabbt pass. Lite crosstrainer och sedan lite magövningar. Avslut med två yogaövningar. Det kändes riktigt bra. Jag får se om jag hinner med ett mer ordentligt pass.

Ha det gott
Lene







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar