onsdag 20 april 2016

Va? Redan mitt i veckan?!

Mitt i veckan...lillördag. Redan?! Jajamensan..dagarna bara susar förbi känns det som.

Det blåser en hel del fortfarande men solen skiner och det är guld värt tycker jag. Vi får hoppas det lugnar sig.
Morgonpromenaden med Zeth är i alla fall avklarad och det är friskt och skönt ute blåsten till trots.

Snart ska jag iväg och byta alla däcken på vår lilla bil. Jag fick först berättat för mig att det var två däck som behövdes bytas och bokade tid för det, men sedan visade det sig att det var tre däck och då är det lika bra att byta alla fyra. Jag vill inte riskera att det blir obalans i vagnen eller något liknande som kostar än mer att fixa till. Så det blir fyra nya däck på pärlan idag. Inget kul men nödvändigt.

Och ikväll blir det jobba av. Onsdagarna är härliga att jobba kväll på tycker jag. Det är fart och fläng hela tiden på gymmet. Massor med folk och alla pratar med alla. Härligt!

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar