måndag 11 april 2016

Vad är det för en dag?!

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det ZETHS födelsedag HURRA HURRA HURRA!!
Ja idag fyller vår älskade lille plutt 11 år. Tänk dig..10 år...vad tiden går fort.




Annars är det ju en helt orörd, ny vecka med nya möjligheter. Massor med nya möjligheter och de ska vi ta vara på eller hur?!
Veckan börjar jag med möte på mitt förra jobb. Det är ett avslutande möte så jag är lite spänd och nervös. Men det kommer gå bra, det vet jag redan nu.

Jobba ikväll det ser jag fram emot. Det är underbart när man älskar sitt jobb som jag gör. Jag är så glad och tacksam över att Marie ville ta in mig så jag kunde arbetsträna där. Så enormt tacksam är jag. I love my work!!

Det är fantastiskt fint väder denna måndag också. Vilket jag också är tacksam för. En härlig morgonpromenad med födelsedagsgrisen är avklarad. Riktigt härligt!

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar