tisdag 12 april 2016

En underbar tisdag..nu njuter vi!

Vilken fantastisk dag vi vaknar upp till! Vilket underbart väder
Denna dag blir kanonbra känner jag.

Idag mår jag rätt så ok i min smärta och det är fantastiskt skönt. En dag med mindre smärta gör så enormt mycket.  Jag kan inte skriva "ingen smärta" för så är det aldrig. Smärta har jag alltid, hela tiden. Men just idag är det på en lite lägre nivå.

Morgonrundan med var underbar. Så jäkla skönt är det att ta Zeth på en morgonrunda när det är så härligt ute.


Jag jobbar eftermiddag och längtar tills jag ska till mitt älskade arbete.
När jag kommer hem sen ska jag panera fisk och äta middag. J jobbar ju till 22 ikväll så jag får äta själv. Men det gör inget..det är denna och nästa vecka också sedan är "ordningen återställd".

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar