torsdag 14 april 2016

Det blir bra ändå!

Grått och mulet. Det har regnat inatt. Jaja vad kan vi göra åt det? Inte mycket. Jag väljer att gilla läget. Det blir fint och soligt igen.

Jag är trött som natten är svart. Trots att jag sovit helt ok inatt och inte vaknat så mycket är jag trött och har hög smärta idag. Vaknade med huvudvärk. Men det blir bra ändå.

Jag har inte varit ute med Zeth än, men det kommer alldeles strax. Jag inväntar att El ska gå till jobb. Zeth och jag går samtidigt. Just nu sitter vi och snackar, hon äter frukost och jag dricker kaffe. Mysigt!

Idag kommer jag att rolla för sista gången. Tyvärr ska rollern tas bort från gymmet pga platsbrist. Marie min chef får två nya löpband och då finns det inte plats för FitnessRoll. Så idag blir sista gången.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar