onsdag 10 februari 2016

Vad säger vi om det?!

Onsdag...lillördag. Vad säger vi om det? Halva veckan har gått!!!
Jajamensan och nu kör vi så det ryker resten av veckan.

Igår var vi som jag berättade på IKEA för att köpa lite smågrejor som vi behöver. Men vi kom även över en superfin lampa som vi genast satte upp över matbordet när vi kom hem.  Den hänger som en smäck så snyggt över bordet nu. Kanske, kanske lite för stark lampa i men det får vi ändra på. Vi har ingen svagare bara. Och över matbordet ska det ju inte vara för svag lampa. Vi är mycket nöjda.




Idag ska jag på ett möte med facket. Lite nervöst men det kommer säkert gå bra.
Ikväll ska jag jobba. Kvällar är roliga att jobba för det är så mycket rörelse av underbara människor som kommer dit för att träna och må bra. Det är så härligt att se. I love it!

Det blåser fortfarande ute och det är inte fint väder idag. Regn, grått och inte alltför många plusgrader. Men men vad kan vi göra mer än gilla läget? Lika bra att göra just det.
Och jag blev så glad när jag såg följande på morgonrundan. Blir inte du glad av ett så fint vårtecken?

Ha det gott
Lene



Ber om ursäkt för något suddig bild


1 kommentar:

  1. Snödroppar! Åh, så det finns alltså hopp även i år:)! Vilken fin lampa! Kökslampor är svåra, över köksbordet vill jag ju ha allt från mysbelysning till starkt pysselljus....

    SvaraRadera