tisdag 9 februari 2016

Gör det till en härlig tisdag!

Mulen och grå tisdag. Det känns lite som varannandagsväder tycker jag. Låt gå..vi får väl gilla det med. Det var lite blåsigt när Zeth och jag var ute, men friskt och skönt ändå.

Denna eminenta tisdag börjar jag vid lunchtid så det blir snart att börja så smått och göra mig iordning. Inte för att det tar så lång tid, men jag behöver ju inte stressa då vilket är ett stort plus för mig.

I eftermiddag när J kommer hem ska vi till IKEA och kolla på lite saker. Hyllplan och lite annat smått och gott. Annars har jag inte mycket inbokat faktiskt. Vilket känns rätt ok för jag har mer ont idag än igår. Nåja, det är så det är.
Jag hoppas du får en härlig tisdag. Det ska jag se till att ha..vi gör det till en härlig tisdag!

Ha det gott
Lene







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar