onsdag 17 februari 2016

Tiden rusar!

Jag vaknar upp till ännu en härlig dag. Vilket väder! Jag är förstummad..

Jag vaknar också upp till huvudvärk vilket är mindre kul  men det rättar väl till sig någon gång.
Så en välbehövlig morgonpromenad är avklarad och det var riktigt skönt. Gjorde inte så mycket på huvudvärken men det var riktigt lovely att komma ut i detta härliga väder.




Jag skulle egentligen iväg och fika med en gammal arbetskamrat, men jag får ta det en annan dag. Jag fixar inte det just nu plus att jag måste kurera min huvudvärk så jag kan jobba ikväll. Det handlar om prioriteringar ibland. Så det blir ta det lugnt under dagen för att kunna jobba ikväll.

Onsdag igen och halva veckan har snart gått... det är knappt man förstår hur fort det går. Tiden flyger förbi numera. Men egentligen har den ju alltid gått lika fort. Hur kommer det sig att man tycker att tiden går fortare? Vet du?

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar