fredag 5 februari 2016

Nu är det fredag!

Fredag..fredag...WWWIIIIIIII
En lite kall men oerhört fin sådan kan jag konstatera.

Vad händer denna orörda, spännande fredag?! Jobba!!! Wiippii
Jag vet att det låter hur konstigt som helst men det är faktiskt så. Jag älskar mitt arbete.

Ikväll ska J på nattvolleyboll med de äldsta scouterna han är ledare för. Så när han kommer hem ska han lägga sig och vila, sedan iväg. Därefter beror det ju på hur det går för dem i turneringen men det kan vara så att han är borta hela natten.
Då kan man lätt förstå att jag kommer att få sitta hemma själv ikväll. Men det gör inget, han kommer ha jättekul och det är huvudsaken.

Men just nu sitter jag och njuter av morgonen med mitt kaffe. Ska läsa några bloggar också tänkte jag.

Ha det gott
Lene




1 kommentar:

  1. Hej min vän.
    Nattvolleyboll låter superkul :)
    Hoppas du har en fin kväll.
    Stor kram min vän
    Jessica

    SvaraRadera