lördag 6 februari 2016

Det blir en bra dag!

Godmorgon, godmorgon! What a wonderful day!!
Inte för att solen skiner för det gör den inte, men jag vet inte. Det känns som en bra dag ändå. Ha! Då blir det en bra dag då!! Nice. Det gillas.

J kom hem kl 6 imorse, från nattvolleyturneringen. Inte för att jag tror att de vann, men de stannade nog kvar så scoutungdomarna fick prata ordentligt med sina andra scoutvänner. Det hade varit trevligt iaf och det är huvudsaken.

Idag, fram till imorgon eftermiddag ska vi passa min svägerskas barn. Men de är snart 13 och 10 så de sköter sig själva. Dem behöver vi inte springa efter hihi. Men jag springer så gärna efter mitt älskade lilla barnbarn. Springer gör man ju ändå inte..man går bara efter honom och ser till så det inte händer något. Eller så håller man ett vakande öga på honom.

Nej, nu är det lite kaffe i strupen sedan frukost. Jag hoppas du får en fantastisk lördag.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar