söndag 28 februari 2016

En hektisk helg!

Vi närmar oss slutet på februari och snart har ännu en månad på 2016 gått. På tisdag är vi inne i första vårmånaden enligt mig.

Idag är det Maria-dagen. Min namnsdag alltså. Och ett stort grattis till alla andra Maria.

Kalaset igår var trevligt. Vi fick smörgåstårta och en annanskaka med vispad grädde till kaffet.
Vi blev lite överraskade för Em hade sagt att det inte kunde komma men de dök upp ändå. Det var en mycket trevlig överraskning.





Morgonpromenaden blev hur skön som helst. Kallt (nåja +0,9 grader), helt vindstilla. Dock ingen sol men det är skönt ändå.
Idag har jag bestämt mig för att det ska bli vila. Det har varit en hektisk helg och jag behöver ta det lugnt och vila kroppen. Det smärtar lite här och var. Och trött som jag vet inte vad är jag.

Ha det gott
Lene








1 kommentar:

  1. Kalas och sen lite vila, känns ju helt ok...själv har jag ångat på i parken i helgen 1,7 mil har det blivit...nu ska jag ha kvalitetstid med en tjejkompis och fika och prata massor.

    Ha en fin söndag.

    Kram Kajsa

    SvaraRadera