måndag 29 februari 2016

Måndag..ny vecka!

Måndag morgon..ny vecka...nya utmaningar.

Inatt har det varit kallt. Det är frostigt ute. Jag har i och för sig inte varit ute än (jag kommer att gå när El börjar jobba), men tittar man ut genom fönstret så ser man att det är frostigt på buskar och träd mm. Så det är mössa och vantar på. Men det gör inget.

Jag ska inte göra något speciellt idag har jag bestämt. Jo jag ska förmodligen träna innan jobb. Förbereda maten ska jag också göra. J behöver middag när han kommer hem och då är inte jag hemma om jag ska träna innan jobb. Så så får det bli.

Visst är det störigt när man ska uppdatera mobilen och det inte går för att det finns för mycket på den. Då tänker man att man ska radera lite och gör så. Och det är där min förvirrade hjärna kommer in. Jag tror i min enfald att om jag "raderar appen" så raderar jag inte den från mobilen, utan bara från att uppdateras. Så jag raderar alla jag tänker inte behöver uppdateras. Jo jag tackar jag. När jag tittar på min mobil så är alla de appar borta. OCH jag kommer inte ihåg alla jag tog bort. Bra va?!
Njeeeaaaeee skulle inte tro det!! Jaja det är bara att lägga till de jag kommer ihåg och sedan får jag väl lägga till de andra när jag saknar dem. Men så kass jag är. Hahahaha


Ha det gott
Lene






Fina tulpaner vi fick av Eva och Rickard i fredags

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar