lördag 23 januari 2016

Morgonstund..!

..Har guld i mun.
Japp så är det, men imorse tog jag en liten sovmorgon. En liten..
Jag gick upp vid 8.45, tog på mig som vanligt, satte på kaffe, tog mina tabletter, sedan bar det av ut med Zeth. Det är jätteskönt ute. Dock har det blivit lite mildare, -1,5 grader men de som vet har ju sagt att det ska bli mildväder nu. Alltså innebär det att den mesta, om inte all, snö försvinner.
Då kan den bli borta tycker jag.

Just nu sitter jag med mitt morgonkaffe, njuter, bloggar, läser bloggar mm. J ligger fortfarande i sängen och sover så sött. Vi ska bege oss ut på upptäcktsfärd i stan senare för att se om vi hittar några boots eller liknande till honom. Han har bara sina grova kängor att använda nu och de blir lite tråkiga att använda när man t.ex ska bort och det är sådant här väder med snö och kallt. Han är lite kräsen när det gäller sådant så vi har inte hittat något än. Men det kommer säkert..någon gång.

Idag har jag bestämt att det ska vara en vilodag. Jag har kört lätt träning och FitnessRoll två dagar i sträck så idag ska jag vila. Vi får se om hur det ser ut imorgon.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar