fredag 22 januari 2016

Härliga fredag!

Fredag...fredag...wwwwiiiii
En helt orörd fredag ligger framför oss och det är väl nice?!

Snön ligger vit på taken och på marken hörs under fotsulan knaken.
Dimman ligger tät över åkrar och ängar
Ta det lugnt i alla snäva svängar

Haha lite fredagspoesi så här på morgonen. Det är väl alltid trevligt?

Igår kväll när vi skulle lägga oss var det stjärnklart och -10 grader. Imorse när vi vaknade var det dimmigt och -3,8 grader. Ja jag säger då det.

I eftermiddag är det jobb som gäller och innan dess vet jag ännu inte om jag ska plocka iordning här hemma. Eventuellt ska bästa Stefano och Pernilla komma hit ikväll, men vi vet ännu inte det eftersom Pernilla, min stackars vän, varit sjuk hela veckan.

Ha det gott
Lene






2 kommentarer:

  1. Hoppas väninnan kryat på sig så ni får en mysig after work. Fin fredag till dig. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Hej min vän.
    Åhh jag hoppas att din vän blir frisk så ni kan träffas.
    Tack för dina ord hos mig.
    Stoooor kram
    Jessica

    SvaraRadera