söndag 13 december 2015

Vilket dygn!

Det senaste dygnet har inte varit nådigt för mig. 
Huvudvärken blev värre och värre, det ledde till att jag till slut kräkte, flera gånger. Jag har nog aldrig haft sådan huvudvärk. Jag har inte klarat göra någonting, bara legat och haft ont i huvudet. 
Då undrar du säkert hur blev det med kalaset? Ja för min del blev det ju inte av viker gör mig bara så ledsen. Så typiskt min "tur". 
Nu mår jag lite bättre. Har inte kräkt sedan igår kväll men huvudvärken är där. Dock bättre än igår. Så det blir till att vila idag också. Tradigt men så är det. 

Ha det gott
Lene




2 kommentarer:

  1. Låter som en riktig dundermigrän. Hua mig! Vila och krya på dig min vän.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Låter som en bra plan att vila, krya på dig!

    SvaraRadera