lördag 12 december 2015

Inget bra!

När man inte kan ligga kvar längre får man gå upp. Jag vaknade med en jäkla huvudvärk och låg kvar lite för jag tänkte att det kanske blir bättre. Men icke så jag gick upp. Satte på kaffe och tog Zeth på en runda. Tänkte att kanske det hjälpte. Men icke..
Jag hoppas det blir bättre snart för idag är det kalas för barnbarnen. Idag ska vi till Glimåkra och fira en 4-åring som fyller år just idag och en 1-åring som fyller år om 11 dagar. Så jag hoppas innerligt att denna förbannade,  j-la huvudvärk försvinner. Guuud vad jag är trött på detta. Men..det är som det är.

Solen skiner ute och det är jätteskönt väder, så det var väldigt skönt att gå morgonrundan, huvudvärk till trots. Men nu tror jag nog att det blir soffläge faktiskt.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar