torsdag 31 december 2015

Sista dagen!

Nyårsafton..sista dagen på året!

Och idag fyller våra bästa vänners dotter år. Grattis Jennifer.

Vi har lite att göra nu innan det är dags att skåla in det nya året. Vi ska packa lite till ikväll för vi ska vig till bästa vännerna i deras stuga och för att fira nyår.  Något som blev bestämt nästan in i det sista.
Igår gjorde vi en del av tre till efterrätten. Vi ska göra förrätt och efterrätt, så fixar de huvudrätt. Så vi gjorde en del igår, tryffeltarte.

Ja, då var vi inne på den absolut sista dagen på 2015 och vi inväntar med spänning 2016. Jag hoppas att det blir ett bättre år smärtmässigt än vad 2015 har varit. Men jag är lika glad ändå. Jag lever och jag kan röra mig, min familj mår bra.. så jag är glad.
Vad tänker du om det nya året?

Jag hoppas det inte smäller alltför mycket där vi är ikväll. Men jag tror inte det, för det är typ mitt i skogen. Det är mest äldre som bor omkring så jag hoppas det blir lugnt. För Zeths skull. Vi har fått tabletter till honom så han inte ska lida så mycket av det, men jag hoppas vi inte behöver ge honom alltför mycket.

Jag önskar dig och de dina ett riktigt Gott slut och ett Gott Nytt År!!

Ha det gott
Lene




1 kommentar:

  1. Hej min vän.
    Nu har det gått er år igen... Sjukt, eller hur:)
    Hoppas att ni får en underbar Nyårsafton med era vänner..
    Jag är precis som du, Julen är ALLT och jag älskar varje sekund från advent och framåt :) Sen när Nyår varit så vill jag återställa allt till det vanliga igen.
    Stor varm kram till dig och din familj :)
    Vi hörs nästa år!
    Jessica

    SvaraRadera