onsdag 30 december 2015

Det kan ju vara nice ändå!

Efter en underbart skön promenad med Zeth sitter jag nu och njuter av mitt morgonkaffe och bloggar en stund. 
Det blåser och viner ute men det är jätteskönt ändå tycker jag. Riktigt friskt. Temperaturen har sjunkit något, den ligger nu på strax över +2 grader.



Idag ska vi iväg och handla inför nyår. Vi ska alltså ut och "slåss" med alla andra som tänker likadant. Men det gör inget. Vi har inte bråttom så alla andra kan slåss så går vi i lugn och ro.

Annars har jag faktiskt inte något annat planerat denna näst sista dag på året. Vad har du planerat?

Jag måste bara visa dig vilken fin blomma vi fick av Sonny och Ulrika (svärsonens föräldrar) på julafton. Den har slagit ut så vackert tycker jag.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar