fredag 11 september 2015

Wwwwiiii!

Fredag..fredag...wwwwwiiiii
Sista arbetsdagen denna veckan.

Dagen blir lugn för mig. Sent i eftermiddag ska jag iväg innan jobb och dessförinnan ska jag träna tänkte jag. Huvudvärk har jag men min förhoppning är att den ska minska så jag får köra ett lätt pass i alla fall. Jag känner att jag behöver det. Men innan dess blir det lugn och ro här hemma.

Just nu sitter jag och njuter av mitt kaffe efter morgonrundan med Zeth. En perfekt start på en bra fredag. För vet du..jag har redan bestämt att det ska bli en bra fredag.

Ikväll kör vi hem till bästa Pernilla och Stefano efter jag jobbat. De bjuder på lätt middag (eftersom jag slutar kl 19 kommer vi dit lite senare). Det tycker jag är skönt för då slipper vi laga något hihi.

Ha det gott
Lene




1 kommentar:

  1. Lite piggare idag? Härligt med helg, som jag har väntat! Den här veckan har känts evighetslång!!!

    SvaraRadera